• In elke fase van het traject: no cure, no pay
  • De hoogste scoringsrate van de regio
  • Geen dossier- of abonnementskosten
  • Na incassering direct uw geld

Ik kan niet betalen

Wat moet ik doen als ik niet kan betalen? 

Als u niet kunt betalen neemt u dan contact op met de behandelaar van de zaak. Wij gaan graag samen met u op zoek naar een passende oplossing. Dit kan een uitstel van betaling zijn, een passende betalingsregeling zijn of wij helpen u met het vinden van de juiste hulp bij het oplossen van uw schulden. Als u vaker problemen heeft met het betalen van rekeningen dan kan het een goed idee zijn om hulp in te schakelen. De behandelaar van het dossier staat u graag te woord en kan u bijvoorbeeld doorverwijzen naar een schuldhulpinstantie. 

U kunt ons kantoor bereiken op telefoonnummer 071 - 55 555 55. Contact per e-mail is uiteraard ook mogelijk. Kijkt u a.u.b. op de brief of het e-mailbericht voor het mailadres van de behandelaar. 

Heeft u vaker problemen met betalen van rekeningen dan kan het een goed idee zijn om hulp in te schakelen. Naast de gemeente waar uw woont zijn er verschillende instanties waar u terecht kunt voor hulp:

Geldfit: klik hier om naar de website te gaan
Nibud: klik hier om naar de website te gaan